Историята на всяка марка

Acura

Acura е луксозно превозно средство за разделяне на японския автомобилен производител Хонда Мотор компанията . [1], марката е на разположение в Съединените щати и Канада от март 1986 г., маркетинг лукс, производителността и почти работоспособност превозни средства . It was introduced to Hong Kong in 1991, Mexico in 2004, and China in 2006. Тя е въведена в Хонконг през 1991 г., Мексико през 2004 г., и Китай през 2006 година. Honda’s plan to introduce Acura to the Japanese market in 2008 was delayed, due to economic reasons, [ 2 ] and later withheld as a result of the 2008 financial crisis . [ 3 ] План на Хонда да се въведе Acura на японския пазар през 2008 г. е било забавено, поради икономически причини, [2], и по-късно са задържани в резултат на финансовата криза от 2008 . [3]

The creation of Acura coincided with the introduction of a Japanese Honda dealership sales channel, called Honda Clio , which sold luxury vehicles, joining previously established Honda Verno, followed by Honda Primo the following year. Създаването на Acura съвпадна с въвеждането на японски канал автокъща продажбите на Honda, наречен Honda Clio , които продават луксозни автомобили, присъединявайки се към установената преди това Honda Verno, следван от Honda Primo следващата година. Acura holds the distinction of being the first Japanese automotive luxury brand. [ 4 ] In its first few years of existence, Acura was among the best-selling luxury marques in the US. Acura държи разграничение на първата японска луксозна автомобилна марка. [4] През първите няколко години на съществуване, Acura е сред най-продаваните луксозни марки в САЩ. Though sales were down in the mid-to-late 1990s, the brand experienced a revival in the early 2000s, due to drastic redesigns and the introductions of new models. [ 4 ] Въпреки, че продажбите са били установени в средата до края на 1990-те, марката преживява възраждане в началото на 2000, поради на драстични Редизайн и въвеждане на нови модели. [4]

История

[ edit ] 1980s: Introduction of the Acura brand [ редактиране ] 1980: Въвеждане на марката Acura

Following a decade of research, Honda opened 60 new dealerships in North America by 1986, to support its Acura automobile division. След десетилетие на научните изследвания, Honda откри 60 нови дилърите в Северна Америка от 1986 г., в подкрепа на своето Acura разделение автомобил. Acura was the first Japanese luxury brand, introduced under the slogan, „Acura. Precision Crafted Performance.“ [ 1 ] Its initial offering consisted of two models: the executive class Legend and the compact class Integra , available as a five-door and three-door hatchback. Acura бе първата японска луксозна марка, въведени под мотото „Acura Прецизно изработен изпълнение.“. [1] Първоначалната му предлагане се състои от два модела: изпълнителен клас легенда и компактния клас „Интегра“ , като и пет врати и три врати хечбек. The Legend was the result of Project XX, a joint venture Honda entered into with the Austin Rover Group of Great Britain and was mechanically related to the Rover 800 series, and the Integra was an improvement of the Honda Quint hatchback. [ 5 ] The Legend е резултат на Проект XX, джойнт венчър, Honda влезе в Остин Роувър Груп на Великобритания и е механично свързани с Rover 800 серия, а „Интегра“ е подобряване на Кен хечбек на Honda . [5]

The success of these models, particularly the Legend, led to competing Japanese luxury brand ventures ( Toyota ‘s Lexus that began development in 1983 as the F1 project, and Nissan ‘s Infiniti who began development in 1985 by revising their Japan-only flagship Nissan President ; in the late 1990s Mazda planned but never launched its own Amati luxury division). Успехът на тези модели, особено легендата, доведе до конкурентни японски предприятия луксозната марка на Toyota и Lexus , която започна през 1983 г. като F1 проект, и NissanInfiniti, който започна през 1985 г., чрез преразглеждане на Япония само флагман Nissan президент , в края на 1990-те Mazda планираното, но никога не стартира собствен луксозен Амати деление). The goal of the Legend was to compete with rivals Toyota Crown and the Nissan Cedric and Gloria , but due to its 1986 introduction worldwide, Toyota, Nissan and other companies like Lincoln took notice of the markets reaction to the Legend and later the Vigor and offered vehicles that addressed the executive size car. Целта на легендата е да се конкурира с Toyota Crown съперници и Nissan Cedric и Глория , но поради 1986 въвеждането в световен мащаб, Toyota, Nissan и други компании като Линкълн обърнаха внимание на пазари реакция легендата, а по-късно Vigor и предлага превозни средства, които са адресирани изпълнителната автомобил размер. Toyota introduced the Lexus ES , Nissan introduced the Infiniti J30 and Lincoln utilized the Taurus platform and named their new sedan the Continental . Toyota въвежда Lexus ES , Nissan представи Infiniti J30 и Линкълн използва платформата на Телец и нарекли новия си седан Continental .

In 1987, Acura’s first full year of sales, they sold 109,000 cars with the flagship Legend sedan accounting for 55,000 sales and the rest were of the smaller Integra. През 1987 г., първата пълна година на продажбите на Acura, са продали 109,000 автомобили с отчитането флагман Legend седан за 55,000 продажби, а останалите са от по-малък Интегра. By 1990, Acura was selling 138,000 vehicles, including 54,000 Legends, compared to Mercedes-Benz’s 78,000 cars and 64,000 each for BMW and Lexus. [ 4 ] До 1990 г., Acura продава 138,000 превозни средства, включително 54,000 Legends, в сравнение с Mercedes-Benz 78,000 коли и 64000 за BMW и Lexus. [4]

[ edit ] 1990s: NSX, updates [ редактиране ] 1990-те: NSX, новини

The Honda NSX , badged as an Acura in certain regions. Honda NSX , Макларън като Acura в някои региони.

In 1991, five years after the debut of the Legend and Integra, Acura introduced the NSX , a midship V6 powered, rear-wheel-drive sports car. През 1991 г., пет години след дебюта на легендата и Integra, Acura представи NSX , средата на кораба V6 захранва, задно задвижване спортен автомобил. The NSX, an acronym for „New Sports eXperimental“, was billed as the first Japanese car capable of competing with Ferrari and Porsche . NSX, акроним на „Sports нови експериментални“, беше представена като първата японска кола в състояние да се конкурира с Ferrari и Porsche . This vehicle served as a „image car“ for the Acura brand, heralding the introduction of Honda’s VTEC technology. Това превозно средство служи като „образ автомобил“ за марката на Acura, предвестник на въвеждането на технология на Honda VTEC . The NSX was the world’s first all-aluminum production car, and was also marketed and viewed by some as the „Everyday Supercar“ thanks in part to its ease of use, quality and reliability, traits that were unheard of in the supercar segment at the time. В NSX е в света първият изцяло от алуминий и производство на автомобил, и е също така предлагат на пазара и гледани от някои като „Всеки ден суперавтомобил“, благодарение отчасти лесна за използване, качество и надеждност, черти, които са били нещо нечувано на сегмент суперавтомобил в време. With the release of the NSX, Acura introduced the „A-badge“, a stylized pair of calipers – a tool used for exacting measurements to imply that Acura vehicles are built to precise and demanding standards. С пускането на пазара на NSX, Acura представи „A-значка“, стилизирана двойка на апаратчето – инструмент, използван за взискателните измервания, за да се предполага, че Acura превозни средства са изградени с точни и взискателни стандарти.

First generation Acura Integra Първото поколение Acura Integra

Despite a strong start in market acceptance for the Acura brand, sales suffered in the mid-to-late 1990s. Въпреки силен старт в приемане на пазара на марката Acura, продажби пострада в средата до края на 1990-те. Some critics attributed this decline in part to less inspiring designs, which were re-branded Japanese-spec Hondas, such as the Acura Vigor in 1992, a response to the Lexus ES and Infiniti J30 . Някои критици дължи този спад в част от по-малко вдъхновяващи проекти, които са били повторно маркови японски спец. Hondas, като например на Vigor Acura през 1992 г., в отговор на Lexus ES и Infiniti J30 . Additionally, during this time Acura switched to an alphanumeric nomenclature formula, dropping the Legend, Vigor and Integra titles, following the lead of the NSX sportscar. Освен това, през това време Acura премине на буквено-цифров формула номенклатура, отпадане на легендата, жизненост и на Интегра заглавия, следвайки примера на NSX Спортен. The 1996 3.5 RL, which replaced the popular Legend, and the Vigor became the 2.5 TL and 3.2 TL, and was regarded by many as the epitome of this problem, namely because the alphanumeric designations were more anonymous than the former Legend, Vigor and Integra titles, which had grown into their own cult followings. [ 6 ] Also, the RL’s 210 horsepower (160 kW) V6 (later increased to 225 hp), together with a high price and styling that cautiously copied the larger rear wheel drive and V-8 powered Lexus LS 400 , did little against BMW , Audi , Lexus , and other competitors. От 1996 г. 3.5 RL, който замени популярната легенда, и Vigor става 2,5 TL и 3,2 TL, и е считан от мнозина като въплъщение на този проблем, а именно, тъй като буквено-цифрови наименования са по-анонимен от бившата легенда, жизненост и „Интегра“ заглавия, които са отглеждани в техните собствени следните култови [6 ] , 210 на RL, конски сили (160 кВт) V6 (по-късно увеличава до 225 к.с.), заедно с един висока цена и стайлинг, че внимателно копирани за по-голям диск заден колело и V на -8 захранва Lexus LS 400 , направи малко срещу BMW , Audi , Lexus , и други конкуренти.

The parent company, Honda, was also feeling the results of the decline of the Japanese economy, due to the Japanese asset price bubble that took place during the 1990s and into the 2000s. Компанията-майка, Honda, също се чувстват резултатите от спад на японската икономика, дължащи се на японския балон на цените на активите, която се състоя през 1990 и в 2000. This period is known in Japan as The Lost Decade . Този период е известен в Япония катоизгубено десетилетие .

During this time, the NSX also lost sales as Acura made few changes from its original 1989 trim. През това време, NSX загубили част от продажбите Acura направи няколко промени от първоначалния си 1989 тапицерия. A year later, the Integra sedan was withdrawn from the Canadian market, replaced by the market-exclusive Acura 1.6 EL , a rebadged Honda Civic / Domani . Една година по-късно, „Интегра“ седан е било отнето от канадския пазар, заменен от пазара изключителен Acura 1.6 EL , rebadged Honda Civic / Domani . The Integra sedan continued to be sold in the United States until 2001 (in name only, the model it was replaced with, the RSX, was simply a rebadged left-hand-drive version of the JDM DC5 Honda Integra). Интегра седан продължава да се продава в САЩ до 2001 г. (в името само на модела, той е бил заменен, на RSX, е просто на rebadged лявата задвижване версия на JDM DC5 Honda Integra).

Despite these letdowns, Acura gained prominence in the 1990s with a young group of customers: „tuner“ enthusiasts. Въпреки тези letdowns, Acura става известна през 1990-те години с една млада група от клиенти: „тунер“ ентусиасти. Parent company Honda’s reputation with this demographic as a maker of „easy-to-tune“ and „rev-happy“ engines rubbed off onto Acura, and the Integra became a popular tuner car. Репутацията на Компанията-майка на Хонда с този демографски като производител на „лесен за настройка“ и „Rev-щастлив“, двигатели втрива върху Acura Integra стана популярна кола тунер.

[ edit ] 2000–2003: TL, RSX, MDX [ редактиране ] 2000-2003: TL, RSX, MDX

Beginning around the year 2000, Acura experienced a rebirth which was catalyzed by the introduction of several redesigned models. От около 2000 година, Acura преживя прераждане, който бе катализирана от въвеждането на няколко преработихме модели. The first of these models was the 1999 Acura 3.2 TL, an upscale sedan competing with the likes of the Lexus ES , Infiniti I30 , and BMW 3-series . Първият от тези модели е 1999 Acura 3.2 TL, елитно седан се конкурират с компании като Lexus ES , Infiniti I30 , и BMW 3-серия . Critics suggested that although 3.2 TL did not outdo its competition in any one area of luxury cars, it offered a well-rounded blend of sportiness and luxury. [ 7 ] These characteristics, combined with the TL’s competitive price, proved very popular with consumers. Критиците предложи, че макар и 3,2 TL не е надминат от конкуренцията в някоя област милион на луксозни автомобили, тя предлага една добре закръглени смесица от спортен дух и лукс. [7] Тези характеристики, съчетани с конкурентна цена на TL „, се оказа много популярни сред потребителите. Subsequent Acura models have followed a similar philosophy of offering lots of standard equipment and very few options. Следващите модели Acura са следвали подобна философия на предлагане на много от стандартно оборудване и много малко опции.

The first generation Acura MDX Първото поколение на Acura MDX

Another refreshed Acura introduced in the early 2000s was the MDX , a popular three-row crossover SUV based on the Honda Odyssey [ disambiguation needed Въведени в началото на 2000 г. Друг освежени Acura MDX , популярна триредов кросоувър SUV на базата на Odyssey Honda [ пояснителна необходимо ] minivan. ] Миниван. The MDX replaced the slow-selling SLX , which was little more than a rebadged Isuzu Trooper . MDX замени бавно-продаваната SLX , което е малко повече от една rebadged Isuzu Trooper . The MDX was a car-like crossover SUV with limited off-road capability that catered to the demands of the luxury SUV market. MDX е кола като кросоувър SUV с ограничен оф-роуд възможности, която обслужва нуждите на пазара на луксозни SUV. It was given top honors by Car and Driver in its first comparison test against seven other SUVs. [ 8 ] Other cars in Acura’s line-up during this time included the 3.2 TL, 3.2 CL, RSX (formerly the Integra hatchback), and the NSX. Той е дал най-големите награди от кола и шофьор в първия си сравнение тест срещу седем други джипове. [8] Други автомобили в Acura, линия-горе по това време включваше 3,2-TL, 3,2 CL, RSX (по-рано на „Интегра“ хечбек), и на NSX. By the late 2000s, Acura had dropped the inclusion of engine displacement numbers in its vehicle designations, retaining a simpler, two- or three-letter designation instead (eg 3.5 RL became RL). До края на 2000 г., Acura се отказа от включване на номера на двигателя изместване в своите превозни средства наименования, задържане на по-прост, две или три букви наименование, вместо (напр. 3,5 RL стана RL). The 2000s have been plagued by transmission and other problems. [ 9 ] 2000 са били измъчван от предаването и други проблеми. [9].

It is to be noted that the most common complaint that was made about the 3.2 CL and 3.2 TL was about the automatic transmission. Необходимо е да се отбележи, че най-разпространеното оплакване, което е направено за CL 3.2 и 3,2 TL е за автоматична трансмисия. For 2003, there were 3511 3.2 CL Type S 6-speeds produced, 820 of which had navigation. За 2003 г. е имало 3511 3,2 CL Type S, произведени 6-скорости, 820 от които са имали навигация. Since the discontinuation of the CL, Acura has not attempted to sell an upmarket coupe. От спирането на CL, Acura не се е опитал да продаде луксозно купе.

In 2001, a new coupe, badged as the RSX was introduced to the Acura line up. През 2001 г. беше въведен нов купе, Макларън, тъй като RSX Acura линията нагоре. It was a replacement for the outgoing Integra. Това беше заместник на напускащия „Интегра“. The RSX is a rebadged Honda Integra (DC5) from the Japanese market. RSX е rebadged Honda Integra (DC5) от японския пазар. As a result, the RSX is technically a new generation of the outgoing Integra. В резултат, RSX е, технически ново поколение на изходящия „Интегра“. Much like the Integra, the RSX was a hit in the tuner market. Много прилича на „Интегра“, RSX е хит на пазара на тунера. However, at the end of 2006, the RSX was taken out of the Acura line up, subsequently in the Japanese market as well. Въпреки това, в края на 2006 г., бе взето на RSX от линията на Acura, впоследствие на японския пазар, както добре. It is not known why the RSX did not continue to be sold as the Integra in Japan, however, the reason that Acura gave for the cancellation of the RSX is that Acura wishes to move up in the luxury brand, thus cannot sell a car that is mostly driven by teenagers. Тя не е известно защо на RSX не е да продължи да бъде продаден на „Интегра“ в Япония, обаче, по причина, че Acura даде за отмяна на RSX е, че Acura желае да се движат нагоре в на луксозна марка, по този начин не може да продаде колата, че се обуславя предимно от тийнейджъри.

[ edit ] 2004–2006: RL, TSX, RDX [ редактиране ] 2004-2006 г.: RL, TSX, RDX

The third generation Acura TL Третото поколение на Acura TL

A new TL debuted for the 2004 model year, featuring sharp, Italianate styling and a 270 hp (200 kW) V6 measured by the then-current SAE standards. Нов TL дебютира за модел 2004 година, с остър, италиански стил и 270 к.с. (200 кВт) V6, измерена от актуалните в момента стандарти SAE . The new TL increased sales dramatically to 70,943 American units in 2005, trumping competitors such as the C-Class , G35 , CTS , ES 300 , and A4 . [ 10 ] TL Новият увеличи продажбите драстично до 70,943 американски единици през 2005 г., trumping конкуренти като C-Class , G35 , CTS , ES 300 и A4 . [10]

Also around the same time the Acura TSX was introduced as a cheaper alternative to the BMW 3-Series. Също така по същото време Acura TSX е въведена като по-евтина алтернатива на BMW 3-Series. It was essentially a re-badged European and Japanese market Honda Accord loaded with features. Това е по същество повторно Макларън-европейския и японския пазар Honda Accord натоварен с функции. This model became the only 4-cylinder sedan in Acura’s line-up (with the exception of the Canadian market Acura CSX , which replaced the EL in 2006). Този модел се превърна в единствената седан с 4-цилиндров в Acura линия (с изключение на канадския пазар Acura CSX , който замени EL през 2006 г.).

In 2005, a new RL was introduced with a 300 hp (220 kW) V6, improved styling, and Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD), a system capable of sending almost all of the RL’s power to just one wheel in a turn. През 2005 г., една нова RL е въведена с 300 к.с. (220 кВт) V6, подобрен стил, и Super Работа All-Wheel диск (SH-AWD), един системата за изпращане на почти всички от властта на RL, само на едно колело в оборот. The second-generation RL appeared on Car and Driver s Ten Best list for 2005, and also garnered an CNET .com „Editor’s Choice“ Award for Top Tech Car. Второто поколение на RL се появи на кола и шофьор на десетте най-добри списък за 2005 г. и също събра един CNET . COM „Редактор на избор“ Награда за Най-Tech кола. While critically acclaimed, sales have not met expectations, as the price of the RL is perceived to be out of its bracket. Докато критиките, продажбите не са изпълнени очакванията, тъй като цената на RL се възприема да бъдат изложени на своята конзола. As the new RL offered more features and performance than the base version of its luxury competition’s (ie, the base six-cylinder. BMW 5 Series ), [ 11 ] Honda Japan suggested that it could charge more, though Honda Canada disagreed. Тъй като новият RL предлага повече функции и производителност в сравнение с базовата версия на своя луксозни конкуренцията (т.е., на база шестцилиндров BMW Серия 5 ), [11] Honda Япония предполагат, че тя може да таксуват по-скъпо, въпреки че не е съгласен Honda Канада. The RL’s initial MSRP was $69,500 CAD, more than the six-cylinder BMW 525i and close to that of the V8-powered BMW 545i. Първоначалната MSRP RL е $ 69.500 CAD, повече от шест-цилиндров BMW 525i и в близост до тази на V8-двигател на BMW 545i. At the RL’s price point, most consumers expected a V8, furthermore they did not perceive Acura as being on par with its German rivals and expected more value from the Japanese marque. На цена от RL, повечето потребители се очаква V8, освен това те не възприемат Acura като наравно със своите немски конкуренти и очаква по-голяма стойност от японската марка. The damage from Honda Japan’s alleged hubris was done, even though Honda Canada has since reduced the RL’s price. [ 12 ] Щетите от предполагаемото високомерие на Honda в Япония е направено, въпреки че Honda Канада, тъй като намалява цената на RL. [12]

Acura’s new models—particularly the TL and TSX—were well received by the motoring press and became Acura’s top selling vehicles. Нови модели особено Acura TL и TSX бяха добре приети от автомобилните журналисти и станаха най-превозни средства, за продажба на Acura. The TSX was on Car and Driver s Ten Best list from 2004–2006. TSX е на колата и Driver „на десетте най-добри списък от 2004-2006.

In 2006 Acura introduced a small SUV which was based on its own unique unibody chassis called the RDX with models becoming available to US consumers in August 2006. През 2006 Acura представи малък SUV, който се базира на своя уникален шаси Unibody, наречена на RDX с модели да стане достъпна за американските потребители през август 2006 г.. It is powered by a turbocharged 240-hp 4-cylinder engine and, like the RL, uses Acura’s SH-AWD system. Той се захранва от турбо 240 к.с. 4-цилиндров двигател и като RL, използва SH-AWD система на Acura . The model is available in two versions: Premium (the standard offering), and Technology Package (an upgraded offering with a GPS navigation system). Моделът се предлага в две версии: Premium (стандартната предлагане), и технологичен пакет (подобрена предлагане с GPS система за навигация). A completely redesigned MDX became available in the fall of 2006 with a 300 hp (220 kW) V6 engine and Super Handling All-Wheel Drive. Изцяло преработен MDX стана през есента на 2006 г. с 300 к.с. (220 кВт) V6 двигател и Super Обработка All-Wheel Drive.

Ambox PR.svg This section reads like a news release and needs to be rewritten . Този раздел се чете като новина за пресата и трябва да бъде пренаписана .

[ edit ] 2007–present: ZDX [ редактиране ] 2007-до момента: ZDX

2010 Acura ZDX 2010 Acura ZDX

Acura re-introduced the TL Type-S for the 2007 model year. Acura повторно въвеждане на TL Type-S за модел 2007 година. 2009 marked the all new TL and TSX models as well as an extensively mid year model update for the RL; all three made their debuts in the 2008 calendar year. 2009 маркирани всички нови TL и TSX модели, както и широко средата актуализация година модел за RL, трите направи своя дебют в календара на 2008 година. Acura planned on redesigning the RL by 2011 as well as announced the creation of a brand new luxury crossover vehicle called the ZDX , previewed by the concept of the same name. Acura планира препроектиране RL от 2011 г., както и обяви създаването на ново превозно средство марка луксозен кросоувър, наречен ZDX , показана от концепцията със същото име.

The ZDX was the first Acura designed in Acura’s design studio located at Torrance in Southern California. ZDX е първият Acura, проектирани по дизайн на студиото на Acura, разположен в Торанс в Южна Калифорния. The ZDX was designed by Michelle Christensen and based on the Acura MDX using that vehicles 3.7 litre V6 engine (300 bhp) and SH-AWD system. ZDX е проектирана от Мишел Кристенсен и въз основа на Acura MDX, че превозните средства, 3.7 литров V6 двигател (300 к.с.) и SH-AWD система. A common misconception is that it is based on the Honda Crosstour which was based on the Honda Accord rather than the bigger and more complex underpinnings of the MDX. А често срещано погрешно схващане е, че тя се основава на Honda Crosstour, който се основава на Хонда Акорд, а от по-големите и по-сложна основа на MDX. It is also the first Acura to be completely built in North America. Това е също първият Acura, да бъде напълно изграден в Северна Америка. The production model of the ZDX made its debut in the Orange County Auto Show in Southern California on October 15, 2009. Производството модел на ZDX направи своя дебют в Orange County Auto Show в Южна Калифорния на 15 октомври, 2009. The concept behind the ZDX is that it is a „four door coupe,“ and the design emphasis of the body of the car is like a „pulled back slingshot.“ Концепцията зад ZDX е, че е „четири врати Купе“ и дизайнерски акцент на тялото на автомобила е като „изтеглена назад прашка.“ Another prominent design aspect of the ZDX is the wide rear shoulders above the rear wheels. Друг виден аспект на дизайна на ZDX е широките задни раменете, над задните колела. The ZDX went on sale in December 2009. ZDX влезе в продажба през декември 2009 г..

2012 Acura TL 2012 Acura TL

Acura initially had plans for the third generation of RL to be a rear wheel drive V8 sedan for its flagship , but shelved the plans in the wake of the 2008 economic downturn. [ 13 ] Acura първоначално имаше планове за третото поколение на RL да се задно предаване V8 седан на своя флагман , но, отложен плановете в началото на икономическия спад от 2008. [13]

Acura announced new TSX wagon in the 2010 New York Auto Show and the car is due to go on sale in Fall of 2010. Acura обяви нова TSX вагон в новата 2010 York Auto Show, и колата се дължи, за да влезе в продажба през есента на 2010. The wagon version of the TSX is based on the wagon version of the Euro-spec Honda Accord which has been in the European market for some time. Комби версия на TSX е базиран на комби версия на Евро-спец. Honda Accord, която е в европейския пазар за известно време. No plans for brand new RL have been released to date. Няма планове за чисто нов RL са били освободени до този момент.

For the 2010 model year the MDX models received some slight exterior changes and increased equipment levels. За модел 2010 година MDX модели получил някои леки промени в екстериора и увеличени нива на оборудване. Mechanically the engine remained unchanged but the transmission was updated from the previous 5-speeds to 6-speeds including steering column mounted shift override paddles. Механично двигателя останаха непроменени, но предаването е актуализиран от предходните 5 скорости, 6 скорости, включително кормилната колона монтирани лостчета за смяна заобикаляне. This new transmission was shared with the ZDX. Тази нова скоростна кутия е била споделена с ZDX.

[ edit ] Racing [ редактиране ] Racing

Almost since its inception, Acura has been involved in American motorsports, specifically in Sports Car Club of America (SCCA) and IMSA GT Championship series. Почти от самото му създаване, Acura участва в американските моторните спортове, и по-специално в спортен автомобил Клуб на Америка (SCCA) и IMSA серията GT шампионата . Starting in 1991, Acura reached an agreement with the Comptech Racing to use the V6 motor of the all-new Acura NSX in Comptech’s Camel Lights Spice prototype. Започвайки през 1991 г., Acura постигнаха споразумение с Comptech Racing да използва V6 мотор на изцяло новата Acura NSX в Camel Lights Comptech Spice прототип. Acura would go on to take the Lights championship in its initial year, including a class win at the 24 Hours of Daytona . Acura ще продължи да се вземат светлини първенство в първоначалната си година, включително клас победа на 24-те часа на Дайтона . Acura and Comptech would take the Lights championships again in 1992 and 1993, as well as another Daytona class win in 1992 and a class win at the 12 Hours of Sebring for 1993. Acura и Comptech ще вземе светлините шампионата отново през 1992 и 1993, както и друг Daytona клас победа през 1992 г. и победа клас в 12-те часа на Себринг за 1993 г..

Comptech’s 1992 Spice -Acura IMSA GT Championship competitor. Comptech 1992 Spice Acura IMSA GT шампионата конкурент.

However a change in the IMSA rules would lead to the demise of the Camel Lights, and so Acura moved to touring car racing , joining Realtime Racing in the SCCA World Challenge with the NSX in 1996, winning the final two races of the season. Въпреки това промяна в правилата на IMSA ще доведе до смъртта на камила светлини и така Acura се премества в кола Touring състезания , присъединявайки се в реално време Racing в по SCCA World Challenge с NSX през 1996 г., спечели последните две състезания за сезона. In 1997, Acura added Acura Integras to the lower classes, and were successful in taking the championship in both of these classes. През 1997 г., Acura добавя на Acura Integras на по-ниските класове и са били успешни в шампионата и в двете от тези класове. Realtime took the touring championship with the Integra again in 1998, and came within a few points of winning it again in 1999 only to lose it in the final race, then coming back to retake the title in 2000. Реално време отново взе шампионат за туристически с „Интегра“ през 1998 г., и дойде в рамките на няколко точки от я спечели отново през 1999 г., само за да я загуби в последното състезание, а след това се върна да си върне титлата през 2000 година.

Although Realtime had abandoned the NSX program in 1998, the NSXs returned to the top class in 2001. Въпреки че в реално време се е отказал от програмата NSX през 1998 г., NSXs се завръща с най-висок клас през 2001 година. Although the NSX squad suffered mechanical woes and were unable to take the title, the Integras of the touring class once again took the teams championship. Въпреки, че отбора на NSX претърпя механични неволи и не са в състояние да вземе титлата, Integras на турне класа отново пое отбора първенство. By 2002, Acura replaced the aged Integra with the new Acura RSX in the final races of the season, scoring good finishes in their debut. До 2002 г., Acura заменя възраст Интегра с новата Acura RSX в последните състезания за сезона, отбелязвайки добри завършва в своя дебют. At the same time, Acura finally retired the NSXs from the top GT class. В същото време, Acura най-накрая са се пенсионирали през NSXs от най-висок клас GT. The RSXs would later be joined by new Acura TSXs in 2004. RSXs ще се присъединят по-късно от новата Acura TSXs в 2004 година. Realtime continues to campaign the RSX and TSX in the SCCA Speed World Challenge . В реално време продължава да се кампанията на RSX и TSX на SCCA Speed World Challenge . Acura also currently races RSXs and TSXs in the Grand American Road Racing Association ‘s KONI Challenge Series for touring cars. Acura момента на раси RSXs и на TSXs в Великото Road Racing асоциация Кони Challenge Series за опознаване автомобили.

At the Detroit Auto Show in 2006, Acura announced their plans to enter the American Le Mans Series with multiple teams of Le Mans prototypes in the LMP2 class starting in 2007 season. На автомобилното изложение в Детройт през 2006 г., Acura обяви плановете си да влизат в American Le Mans Series с множество екипи на прототипи на Льо Ман в LMP2 клас, започва през сезон 2007. The cars would be purchased chassis from existing manufacturers, but use American-built Acura V8s (a first for Acura and Honda). Автомобилите ще бъдат закупени шаси от съществуващи производители, но използват американски вградени Acura V8s (първа за Acura и Honda). Acura also announced their initiative to take the cars to the 24 Hours of Le Mans in 2008 and eventually move to the superior LMP1 class with cars built by Acura themselves in 2009. Acura също обяви своята инициатива да се вземат коли на 24-те часа на Льо Ман през 2008 г. и в крайна сметка да се премести в по-горестоящия LMP1 клас с коли, построени от на Acura себе си през 2009 г.. Later in 2006, Acura announced that the three factory teams would be Andretti Green Racing , Fernández Racing , and Highcroft Racing , and that the chassis would be built by Lola Cars of the UK and Courage Compétition of France. По-късно през 2006 г., Acura обяви, че трите фабричните отбора ще бъде Андрети Грийн Рейсинг , Фернандес Racing , и Highcroft Racing , и че шасито ще бъде изградена от автомобили Лола на Великобритания и Кураж конкуренция от страна на Франция.

The three Acura-powered prototypes debuted at the 2007 12 Hours of Sebring , opening round of the ALMS season, and were successful in their debut. Трите Acura, задвижвани с прототипи дебютира на 2007 г. 12-те часа на Себринг , отваряне кръг на сезон милостиня и са били успешни в своя дебют. Andretti Green’s Acura took second place overall and first in the LMP2 class, while Fernández Racing took third overall, and Highcroft sixth, beating a series of established Porsche teams in their class. Андрети Грийн, Acura зае второ място като цяло и на първо място в LMP2 класа, докато Фернандес Racing зае третото цяло, и Highcroft шестия, побеждавайки серия от Порше екипи в своя клас. At the same time, Acura began development of their own chassis by heavily modifying their purchased Courage chassis. В същото време, Acura започна развитието на собствената си шаси, като силно се променят първоначалният им закупени шасито на Courage. The cars now have been so radically changed from their original orientation that they are now named Acura ARX-01a . Автомобилите са били толкова радикално променя от оригиналния им ориентация, че сега те са име Acura ARX-01A . Acura will introduce evolved B-spec cars in the 2008 season, with Gil de Ferran launching a fourth Acura team in the ALMS. Acura ще въведе за еволюирали B-spec автомобили в сезон 2008, с Жил де Феран стартирането на екипа на Acura в милостинята.

[ edit ] Marketing [ редактиране ] Маркетинг

Acura’s current marketing slogan is „Advance.“ [ 14 ] Recent models include Technology, Advance, Type-S, and SH-AWD trim levels. Маркетинг Acura лозунг е „Адванс“. [14] Последните модели включват технологии, Адванс, Type-S, и SH-AWD нива на оборудване. Technology and Advance models typically come with the latest hi-tech features such as keyless start and a blind spot information system . Технология и Адванс модели обикновено са с най-новите високотехнологични функции като безключов началото и сляп система, място за информация . Type-S and SH-AWD models are performance-oriented, with a substantial increase in horsepower compared to the lower trim levels. Type-S и SH-AWD модели са ориентирани към резултати, със значително увеличение в конски сили в сравнение с по-ниски нива на оборудване. Some models, such as the TL, also combine trim levels (ie „SH-AWD with Advance“). [ 15 ] Някои модели, като например TL, също така да комбинирате нива на оборудване (т.е. „SH-AWD с предварително“). [15]

Acura began an association with Marvel Entertainment in 2010, upon release of the film Iron Man 2 , which featured a ZDX after the ending credits. Acura започна сдружение с Marvel Entertainment през 2010 г., след освобождаването на филма “ Железният човек 2 , който включва на ZDX след крайната кредити. On April 20, 2011, Acura and Marvel announced a promotional campaign, making Acura the official brand of Marvel’s fictional SHIELD organization. [ 16 ] Soon thereafter, several Acura models—such as the MDX, ZDX, RL, and TL—appeared in the films Thor and Captain America: The First Avenger . На април 20, 2011 Acura и Marvel обяви промоционална кампания Acura на официалната марка на измислен на Marvel SHIELD организация. [16] Скоро след това, няколко модели, като Acura като на MDX, ZDX, RL и TL-се появява в филми Тор и Капитан Америка: Първият отмъстител . For the upcoming 2012 film, The Avengers , Iron Man (played by Robert Downey, Jr. ) will drive an exotic sportscar by Acura, made specifically for the film, [ 17 ] rather than the Audi R8 he previously drove. За предстоящия филм от 2012 , The Avengers , Iron Man (изигран от Робърт Дауни-младши ) ще карам екзотична спортна кола от Acura, направени специално за филма, [17] , отколкото на Audi R8 По-рано той изпъди. However, it is rumored that the car spotted during filming is a concept for the second generation NSX. [ 18 ] [ 19 ] Въпреки това се носят слухове, че колата, забелязан по време на снимките е концепция за второто поколение на NSX. [18] [19]

From 1995 to 2007, Acura sponsored two WTA Tour tennis tournaments, both named the Acura Classic . От 1995 г. до 2007 г., Acura спонсорира две WTA Tour тенис турнири, както на име Acura Classic .

[ edit ] Timeline [ редактиране ] Timeline

1986 1986
Acura debuts in North America as the first Japanese luxury marque. Acura дебютира в Северна Америка, като първата японска луксозна марка.
1990 1990
Acura dealerships in the US win their fifth consecutive first-place ranking on the Customer Satisfaction Index by JD Power and Associates . Acura дилърите в САЩ спечели петата си поредна класиране на първо място по Индекса за Удовлетвореност на клиентите от JD Power и сътрудници .
Acura announces that it will expand research and development in US. Acura обявява, че ще разшири научноизследователската и развойна дейност в САЩ.
The second generation Integra is introduced. Се въвежда второ поколение „Интегра“.

1992–1994 Acura Vigor 1992-1994 Acura Vigor

1991 1991
The Acura Legend coupe wins Motor Trend ‘s prestigious Import Car of the Year trophy. Acura Legend Coupe победи Motor Trend „е престижен вносен автомобил на годината трофей.
Honda’s VTEC technology is introduced in the NSX Хонда VTEC технология е въведена в NSX
Acura is introduced in Hong Kong by Reliance Motors Acura се въвежда в Хонг Конг от Reliance Motors
1992 1992
The Legend and Integra are joined with the Vigor sedan The Legend и „Интегра се присъедини с Vigor седан,
1994 1994
The third generation Integra is introduced. Се въвежда трето поколение „Интегра“.
1996 1996
The CL coupe is introduced as a 1997 model. CL Coupe е въведена като модел 1997.
Legends got replaced with the RL and Vigor got replaced with the TL. Легенди се заменя с RL и жизненост, се заменя с TL.
1997 1997
The Integra Type R is introduced. Integra Type R е въведена.
NSX gets more horsepower with a bigger 3.2 Liter V6 engine and a new 6 Speed Tranny. NSX получава повече конски сили с по-голям 3,2-литровият V6 двигател и нова 6 Speed Tranny.
The Civic -based 1.6 EL replaces the Integra sedan in the Canadian lineup, while the Integra sedan continued US sales until 2001. Civic 1,6 EL замества Интегра седан в канадския състав, докато Интегра седан продължи продажбите в САЩ до 2001 година.

Third generation Acura Integra Трето поколение Acura Integra

2000 2000
The Acura MDX is introduced for 2001 model along with a new CL. Acura MDX се въвежда за 2001 г. модел, заедно с новия CL.
2001 2001
The MDX wins the prestigious Motor Trend „2001 Sport/Utility of the Year“ award. MDX печели престижната Motor Trend „2001 Sport / Utility на годината“.
Civic -based 1.7 EL launched, replacing the 1.6 EL, in the Canadian lineup. Civic -базиран 1,7 EL стартира замяна на 1.6 EL, в канадския състав.
2002 2002
The Integra is replaced by the RSX, which is actually just a left hand drive version of the fourth generation Honda Integra . „Интегра“ се заменя със RSX, който всъщност е само лявата ръка диск версия на четвъртото поколение на Honda Integra .
The TL gets facelifted and gets the Type S treatment from its CL Type s Coupe twin. TL получава фейслифт и получава лечение на Type S Coupe Twin CL Type S.
The NSX receives a cosmetic facelift, with the retractable headlights being replaced with fixed ones. NSX получава козметичен лифтинг на лицето, с прибиращи се фарове са заменени с фиксирани такива. The suspension is also slightly revised, and an automatic transmission becomes optional. Окачването също е леко променен, и автоматична скоростна кутия става по желание.
2003 2003
CL gets facelifted and a new 6 speed manual then it got discontinued. CL получава фейслифт и нова 6-степенна механична после се прекрати.
2004 2004
Acura is introduced in Mexico by Honda de Mexico. Acura се въвежда в Мексико от Honda дьо Мексико.
3rd generation Acura TL is introduced. 3-то поколение Acura TL.
TSX is introduced. TSX се въвежда. TSX becomes very competitive choice against popular BMW 3-series . TSX става много конкурентен избор срещу популярен BMW 3-та серия .
MDX gets a mid-model change with more horsepower. MDX получава модел от средата на промяна с повече конски сили.
2005 2005
The NSX is discontinued. NSX се преустанови.
RSX gets mid-model change and more horsepower in the Type S. RSX получава средата на модела промяна и повече конски сили в Type S.
The new Acura TL wins „Consumer’s Most Wanted Vehicle“ at Edmunds.com Новата Acura TL печели „потребител Most Wanted превозни средства“ в Edmunds.com
Acura RL is introduced with revolutionary SH-AWD system Acura RL е въведена с революционна система SH-AWD
Acura drops engine size from 1.7 EL model name. Acura капки размер на двигателя от 1,7 EL името на модела.

The 2009 Acura TSX 2009 Acura TSX

2006 2006
Most Acuras got lower horsepower in order of the SAE HP measurements. Повечето Acuras има по-ниски конски сили в реда на измерванията на SAE на HP.
Acura is introduced in China. Acura се въвежда в Китай.
Acura RDX is introduced with SH-AWD Acura RDX се въвежда с SH-AWD
Acura introduces CSX to replace EL, and is only sold in Canada. Acura въвежда CSX да замени EL, и се продават само в Канада.
The RSX (as well as the Honda Integra) is discontinued. RSX (както и Honda Integra) се преустанови.
The TSX gets mid-model change with 5 more horsepower. Получава средата на модел TSX промяна с 5 повече конски сили.
2007 2007
Acura MDX receives a redesign. Acura MDX получава редизайн.
Acura TL Type-S is reintroduced and the 6 Speed Tranny has been dropped in the base model, CSX Type-S is introduced in Canada. Acura TL Type-S е възстановено, и 6-Speed Tranny е бил изпуснат в базовия модел, CSX Type-S се въвежда в Канада.
2008 2008
Acura announces the introduction of the diesel engine into the lineup. Acura обявява въвеждането на дизеловия двигател в гамата.
Acura introduces the new RL, which receives a mid-model change redesign at the Chicago Auto Show. Acura представя новия RL, която получава в средата на модела промяна редизайн на автомобилното изложение в Чикаго.
Acura introduces new TSX at the New York Auto Show. Acura въвежда нова TSX, в Ню Йорк Auto Show.
2009 model year 2009 моделна година
Acura TSX receives a redesign. Acura TSX получава редизайн.
Acura TL receives a redesign. Acura TL получава редизайн.
Acura RL receives a mid-model change. Acura RL получава промяна средата модел.
Acura CSX receives a mid-model change. Acura CSX получава средата модел промяна.
2010 model year 2010 моделна година
Acura introduces all new ZDX. Acura въвежда всички нови ZDX.
Acura MDX receives a mid-model change. Acura MDX получава средата на модела промяна.
Acura RDX receives a mid-model change. Acura RDX получава средата на модела промяна.
Acura TSX receives an optional V6 engine from the TL and a minor mid-model change. Acura TSX получава допълнителен V6 двигател от TL и незначителна промяна на средата на модел.
Acura TL get the SH-AWD treatment with bigger 3.7 Liter V6 engine with 305 hp. Acura TL SH-AWD лечение с по-голям 3,7 литров V6 двигател с 305 к.с..
2011 model year 2011 моделна година
Acura TSX Sport Wagon is introduced. Acura TSX Sport Wagon.
Acura CSX is dropped. Acura CSX е спаднал.
2012 model year 2012 модел година
Acura TL gets mid-model change. Acura TL получава средата модела промяна.
Acura TSX Special Edition is introduced, only model available with 6-speed manual. Acura TSX Special Edition се въведе, само модел с 6-степенна механична.
2013 model year 2013 моделна година
Honda unveils new Acura ILX to replace the TSX and the Canada -exclusive Acura CSX. Honda представи новия Acura ILX да замени TSX и Канада изключителен Acura CSX.

Вашият коментар